Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporzędzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urzędzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanał komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl
acquisition

Lekkoatletyka

 

Nie czekają na budowlańców

Lekkoatleci z Bojanowa budują zaplecze treningowe


(Fot. Maciej Ratajczak)
09.08.2013 Zawodnicy bojanowskiego klubu MUKS „Szok” wzięli sprawy w swoje ręce. Przy wsparciu sponsorów sami budują sobie stanowiska do rzutu młotem i dyskiem.  – Dzięki siatkom zabezpieczającym nasze treningi będą bezpieczniejsze -  mówi Maciej Ratajczak, prezes i trener klubu.
Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie Galeria foto: Mityng lekkoatletyczny w Bojanowie

 
Na boisku sportowym w Bojanowie powstają stanowiska do rzutu młotem i dyskiem. W czwartek zawodnicy klubu MUKS „Szok” wspólnymi siłami wykopali fundamenty. Rozbudowa bazy treningowej podyktowana jest nie tylko kwestiami szkoleniowymi. - Musimy uprzedzać fakty - mówi Maciej Ratajczak, trener bojanowskich lekkoatletów. - Wybudowanie tych stanowisk pozwoli nam bezpieczniej trenować. Unikniemy bowiem ryzyka, że ktoś zostanie trafiony młotem czy dyskiem. Wielkie podziękowania należą się naszym zawodnikom i zawodniczkom, którzy w czwartek wykopali fundamenty. Dzięki ich wysiłkowi udało nam się zrobić to tak szybko - dodaje.

Budowa stanowisk do rzutu młotem i dyskiem nie byłaby możliwa bez wsparcia finansowego sponsorów. Wartość siatki zabezpieczającej wynosi 40 tysięcy złotych, całe przedsięwzięcie to około 60 tysięcy. - Udało nam ograniczyć wydatki, dzięki temu, że część pracy wykonaliśmy sami - mówi Maciej Ratajczak.

Za dwa tygodnie wokół wspominanych stanowisk staną słupy i siatka zabezpieczająca. 29 września w Bojanowie ma odbyć się impreza lekkoatletyczna, podczas której przeprowadzone zostaną konkursy rzutów młotem i dyskiem. - Liczymy na to, że poprawa bazy treningowej pozwoli nam przyciągnąć większą liczbę młodych sportowców - mówi prezes MUKS „Szok” Bojanowo. - Chcielibyśmy też gościć uczestników obozów lekkoatletycznych. (jag)
 

Klaudia Borowska
 

W tym temacie:

 

Komentarze

 
1. Dodane przez luki w dniu 2013-08-09 12:28
I można? Można!
 
 
2. Dodane przez mama w dniu 2013-08-09 12:39
A co z zajeciami dla dzieci w Domu Kultury ? W Sierpniu nic się nie dzieje w naszym GC w Bojanowie .
 
 
3. Dodane przez xxx w dniu 2013-08-09 12:57
fajna ta dziewczyna z łopata ;)
 
 
4. Dodane przez zygus 65 w dniu 2013-08-09 15:48
szanowni panstwo boisko do gry w pilke nozna to kartoflisko - teraz to bedzie super boisko do gry w bpilke nozna .panie burmistrzu niech pan szkuje kase jak na meczu zawodnicy beda lamac nogi.a moze by p. Burmistrz pomyslalm troche i zezwolil na gre w tarchalinie boisko piekne nadaje sie do gry w pilke nozna-ale to trzeba kochac sport.i byc kibicem pilki noznej a nie tylko urzednikiem.po ostatnm meczu z Rawia RAWICZ komentarz w internecie jest taki to boisko to kartoflisko nie nadaje sie do gry w pilke nozną sołtys tarchalina obiecal pomc w przygotowaniu boiska panie burmistrzu czekamyna pomoc .kibice ruchu Bojanowo
 
 
5. Dodane przez zygus 65 w dniu 2013-08-09 15:49
szanowni panstwo boisko do gry w pilke nozna to kartoflisko - teraz to bedzie super boisko do gry w bpilke nozna .panie burmistrzu niech pan szkuje kase jak na meczu zawodnicy beda lamac nogi.a moze by p. Burmistrz pomyslalm troche i zezwolil na gre w tarchalinie boisko piekne nadaje sie do gry w pilke nozna-ale to trzeba kochac sport.i byc kibicem pilki noznej a nie tylko urzednikiem.po ostatnm meczu z Rawia RAWICZ komentarz w internecie jest taki to boisko to kartoflisko nie nadaje sie do gry w pilke nozną sołtys tarchalina obiecal pomc w przygotowaniu boiska panie burmistrzu czekamyna pomoc .kibice ruchu Bojanowo
 
 
6. Dodane przez sportowiec w dniu 2013-08-09 17:00
Z tego co słyszałem plan zagospodarowania boiska w Tarchalinie jest od co najmniej 3 lat i od tego czasu już dawno by tam było. Tylko lokalny klub piłkarski nie chce tam grać i trenować. Więc grają na kartoflisku. Wszystko w rękach Zarządu i ich chęci.
 
 
7. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-10 01:02
Ruch i tak nic nie gra. Atleci zdobywaja czolowe lokaty na MP itd i to im sie nalezy! ruch niech sobie zrobi boisko w tarchalinie... moze jak nie bedzie dziur w murawie to wejda do okregowki ? Pozdrawiam
 
 
8. Dodane przez kibic2 w dniu 2013-08-10 01:20
moze jak boisko będzie się znajdowało dalej niz 200m od 'drewki' to vwejdą do tej okręgówki.. hehe
 
 
9. Dodane przez driver w dniu 2013-08-10 02:21
do 6 Swietej Pamieci Jasiu pilnował stadionu ażeby nie było kretów i ich kopczyków, a nowy "konserwator powierzchni płaskich"zamiast gonic krety, goni za burmistrzem i trzyma paluszek w d... żeby posadke do emerytury utrzymać :P
 
 
10. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-10 11:53
Tak lepiej neich napisza ze panu Ratajczakowi sie nie chce chodzic do tarchalina na treningi.Człowiek zajmujący sie Bojanowskim sportem zajmuje sie jedna dysplina. I co z tego ze bedziecie mieli ta rzutnie jak nie bedziecie mogli czesto rzucać bo ruch ma tez treningi a nie maja gdzie trenowac
 
 
11. Dodane przez kibic2 w dniu 2013-08-10 14:40
do ruch; jak jestes taki kozak to sprobuj potrenowac i zobaczymy co osiagniesz :) Gdyby bylo to takie proste to kazdy by to trenowal i zdobywal rozne mistrzostwa
 
 
12. Dodane przez pn w dniu 2013-08-10 16:03
Brawo, niema jak inicjatywa oddolna i sukcesy będą. natomiast Ci na górze niech się uczą i nie przeszkadzają
 
 
13. Dodane przez kaloryfer w dniu 2013-08-11 01:55
Wylaliśmy 3 metry sześcienne betonu, zróbmy z tego wydarzenie roku w Bojanowie!
 
 
14. Dodane przez ktos w dniu 2013-08-11 20:20
Brawo dla TRENERA to jest wielki , dobry człowiek szanujcie GO . Tak trzymaj Maciej :)powodzenia
 
 
15. Dodane przez km w dniu 2013-08-12 15:53
popieram komentarz nr.23 oby na elce tkich wiecej bo nie to jak krytykowac a samemu dupy nie ruszyć hehe
 
 
16. Dodane przez Bojanowianka :) w dniu 2013-08-12 17:22
Popieram kom.22.23.24 wielki szacun :) Kto to jest RUCH? to ci co po każdym meczu grania w piłkę wychodzą nawaleni z Drewutni ?:( porażka, smiechu warte !
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

25.07.2020
Sport/Lotnicze
20.07.2020 200720 Magazyn Żużlowy 26 2020
Żużel/2020
13.07.2020 Magazyn Żużlowy 25/2020.07.13
Żużel/2020
06.07.2020 Magazyn Żużlowy 24/2020.07.06
Żużel/2020

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png